2015-ös Túrasorozatunk nyertesei

Aki a túrasorozat túráiból legalább négyet igazoltan teljesít, részt vett szeptemberi, Autómentes Napon tartott nyilvános sorsolásunkon, ahol

- A VT Veres Kft. BAM! (Bringázz a munkába!) csapata jóvoltából a főnyereményünket, egy kerékpárt Novák Marcsi nyerte meg. Felajánlása révén ez a kerékpár egy másik, a kezdetektől velünk tekerő bringásé, Szécsényiné Marikáé lett végül.

- Bringatúrákról ma már nemcsak fotókat, de videókat is készíthetünk, az Electropoint Kft. egy SJ4000 sportkamerával ajándékozta meg Ábrahám Istvánt.

Minden túrán kisorsoltunk egy-egy monopod/„szelfi” botot. Ezek nyertesei:
Novák Marcsi
Kiszel Julianna
Farkas Norbert
Almási Rozália

Ezen kívül minden egyes túrarésztvevőnk 1 alkalommal érvényesíthet az Electropoint sport és autós kamera kínálatából, és a hozzá kapcsolódó kiegészítőkből 10% kedvezményt, amennyiben igazolni tudja, hogy részt vett valamelyik túrán.

- Foktiné Erzsike túratársunk két nagyobb értékű felajánlást, egy 40.000 és egy 20.000 forintos kerékpáros vásárlási utalványt ajánlott fel. Ezek nyertesei: Kiss László, és Fehér József.

- Budai Zsuzsi túratársunk felajánlása révén egy kerékpáros ajándékcsomagot (túratáska, pumpa, kulacs)is kisorsolhattunk, nyertese Hovanyecz Szabina.

- Svéger László már meglévő paripáját szerszámozhatja a Szép Kerékpár Szaküzlet és Szerviz 10.000 forintos vásárlási utalványa segítségével.

- Almási Zoltán szintén egy 10.000 forintos kerékpáros vásárlási utalványt nyert, a Bringa Centrum felajánlása révén.

- Farkas Norbertnek lehetősége nyílik a téli szűkös hónapok alatt formában tartani magát a FormaZona Sportközpont szintén 10.000 forintos felajánlása révén.

- Különdíjakkal is készültünk idén, Popovics Zsuzsa jóvoltából hölgy túrázóink között egy három alkalomra szóló gyógymasszázst sorsoltunk ki, ennek nyertese: Novák Marcsi.

- Díjaztuk a legtöbb teljesítést is, hiszen a Leves’M Levesbár jóvoltából 2x5000 forintos vásárlási utalvány segítségével tudja pótolni az elégetett kalóriákat az a két szerencsés túrázónk, aki az előzetesen tervbe vett túráink közül a legtöbb alkalommal jött velünk bringázni. A fortuna kegyeltjei Kremzer Katalin és Tarjányi József lettek végül, de megérdemli a másik két teljesítőnk is, hogy a neve itt szerepeljen: Budai Zsuzsi és Ficsor Imre.